Od furt fascynuja mnie kobiety. Sama jestem kobieta i szczerze przyznam, ze od dluzszego czasu mezczyzni przestali mnie pociagac i zaczelam interesowac sie Paniami. Po moim ostatnim kartelu z Mackiem zbieralam sie dlugie miesiace i w ostatecznym rozrachunku, ten zwiazek nie przyniosl mnie nic dobrego. Ten facet absolutnie mnie nie rozumial. Nie byl w stanie pojac podstawowych potrzeb kobiety, mysle, ze nie mial nawet takiej checi. Co prawda, owe prawda, seks byl naprawde blyskotliwy i musze przyznac, ze seks telefon znal sie na tych ideach. Szkoda tylko, ze na samym seksie trwalej relacji sie nie zbuduje, chocby nie wiem, jaki ten seks by byl. Zaczelam dosiegac wzrokiem z szerszej perspektywy i dopatrywac sie to, jak wspaniale kobiety na wzajem sie rozumieja. W koncu biont z Wenus nigdy nie skomunikuje sie z z Marsem, gdy z druga Wenus. Poza tym laseczki maja wspaniale ksztalty, swietnie sie ruszaja i maja w osobiscie mnostwo seksapilu. Uwielbiam ogladac sie za laskami na ulicy. Czesto moj wzrok przyciagaja inne tyleczki, styl ubioru i na pewno kunsztowne oczy. Jesli podoba mi sie ta sama plec, jednoczesnie wiem, ze druga kobieta swietnie by mnie rozumiala, ba! Nawet domyslilaby sie wielu rzeczy! Chyba jestem gotowa na eksperyment zwiazku z kobieta. A w lozku pomoze nam jakas zwinna zabawka.

Gdy pojechalam na wycieczke powyzej morze, nigdy nie przypuszczalabym, iz spotka mnie taka przygoda. Odjazd zapowiadal sie nudny, ja rozwodka z corka i moja towarzyszka plotkara z wiecznie nie zadowolonym mezem. Corka juz pierwszego dnia zaczela uwodzic mezczyzn i bardzo dobrze jej to wychodzilo. Nie wtracalam sie w to, poniewaz widnieje dorosla i jej ufam, alisci jest rowniez mloda niech sie bawi, bo pozniej skonczy gdy ja z jej ojcem. Jestem ladna kobieta i zgrabna blisko, ze mam 42 lata wygladam na trzydziestke, tak mowi moja corka, ale nie czuje sie atrakcyjna. Ubieram sie w duze swetry i nie podkreslajace postaci spodnie. Nic dziwnego, ze pod zadnym pozorem bym nie uwierzyla, ze zainteresuje sie mna seksowny i niczego sobie masazysta. Powiedzial, ze to cudowne, ze kobieta w moim stuleciu ma tak piekne cialo i jest tak naturalnie piekna (poleam randki

). Przyciagal mnie przez dlugi czas, na koniec zaczelismy sie spotykac, a pozniej juz wiadomo, ze nasza gaweda polegala na seksie. Codziennie uprawialismy seks, uwielbialam to, czulam sie o dwadziescia lat mniej. Najkorzystniejsze, ze corka na mnie krzyczala zebym sobie kogos znalazla i moja kolezanka z mezem sie smiala, ze ja to gdy sobie juz kogos znajde to jakiegos starego pryka. Nigdy nie zapomne ich min gdy weszlam w samym bikini z moim nowym partnerem na basen. Dobrze im tak.

Poniedzialek. -malzonki a petenci. Zwiazki i zgromadzenie

Gallery

Leave a comment